In acest blog veti gasi in special retete incercate de pe alte bloguri.....Eu am invatat sa gatesc datorita acestor bloguri si sunt mandra ca am reusit!!!Fara voi nu as stii acum decat sa prajesc niste cartofi:))))Va multumesc!!Acest blog va este dedicat in totalitate!

miercuri, 23 februarie 2011

Pilaf de orez cu pui si ciuperci

Ingrediente:
2 cani de orez
o ceapa
1 morcov
1 piept de pui
4 ciuperci proaspete
ulei
pasta de tomate(optional)
6 cani de apa
sare,piper,delikat

Calim ceapa impreuna cu ciupercile si carnea de pui.Le lasam sa fiarba bine.Adaugam un pahar de apa daca este nevoie.Tocati carnea si ciupercile in bucatele micute pentru a se fierbe repede.Cand sunt aproape fierte adaugam orezul,apa,morcovul ras si lasam sa fiarba.Asezonam dupa gust cu sare,piper,delikat.Cand orezul este fiert adaugam pasta de tomate(mie nu mi place sa vad orezul alb de aceea am folosit pasta de tomate) si oprim focul.Acoperim cu un capac si mai lasam 15 min sa se umfle orezul.Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...