In acest blog veti gasi in special retete incercate de pe alte bloguri.....Eu am invatat sa gatesc datorita acestor bloguri si sunt mandra ca am reusit!!!Fara voi nu as stii acum decat sa prajesc niste cartofi:))))Va multumesc!!Acest blog va este dedicat in totalitate!

joi, 17 februarie 2011

Pangasius la cuptor

Nu am mai reusit sa le fac poza si dupa ce le am scos din cuptor din pacate dar va puteti imagina cum aratau:)
Reteta este incercata de pe blogul `Preparam si mancam`.A fost delicios.Multumesc Daniela!

Ingrediente:
2 fileuri de pangasius
6 cartofi mai mari(incercati sa ii feliati cat mai subtire)
ulei
condimente pentru peste

Ungem fileurile cu putin ulei si le condimentam.Le dam la frigider pentru o jumatate de ora se se marineze.Feliem cartofii foarte subtire si ii asezam in tava.Adaugam fileurile peste cartofi,iar peste fileuri punem inca un rand de cartofi.Adaugam un praf de sare peste si dam la cuptorul incins la 220 de grad pana se rumenesc putin cartofii pe margini si pana pestele este facut.Delicios si sanatos!

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...