In acest blog veti gasi in special retete incercate de pe alte bloguri.....Eu am invatat sa gatesc datorita acestor bloguri si sunt mandra ca am reusit!!!Fara voi nu as stii acum decat sa prajesc niste cartofi:))))Va multumesc!!Acest blog va este dedicat in totalitate!

marți, 4 ianuarie 2011

Tort cu nutella frisca si banane



Ingrediente:
un blat de tort(eu am folosit unul cumparat)
6 banane
1 borcan nutella
500 ml frisca lichida
ciocolata pt ras
apa
zahar

Pregatim un sirop din apa si zahar dupa preferinta(mai dulce sau mai putin dulce).Il fierbem putin si il lasam sa se raceasca.Batem frisca si o dam la frigider.Asezam prima parte a blatului,o insiropam si intindem nutella.Peste nutella adaugam rondele de banane cat sa acopere toata suprafata.Punem cea de a doua parte a blatului peste si o insiropam.Facem un piure din restul de banane(le zdrobim cu furculita foarte bine)si il intindem pe toata suprafata.Punem deasupra si ultimul blat pe care il insiropam si il ornam cu frisca si ciocolata rasa dupa cum dorim.Usor,ieftin,dar extrem de bun!

2 comentarii:

  1. Rapid si usor...interesanta combinatia de nutella cu banane...

    RăspundețiȘtergere
  2. este sa stii!si eu am avut o retinere cand am auzit dar cand l am gustat am ramas uimita

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...